3 Mayıs 2016

Tüm Unutkan Anneler’in Anneler Günü kutlu olsun!


Anneler Günü geldi çattı… “Hep daha iyisi” diyerek bebeklerin ve annelerin isteklerine her zaman en iyi şekilde cevap veren, Türkiye’nin yeni bebek bezi ve ıslak havlu markası Sleepy, Unutkan Anneler’e teşekkür ederek onları unutmadığını gösterdi.


Bir zamanlar uyku kelimesini en sıcak kelime olarak tanımlayan, %50 indirimleri ve yeni sezon çantaları kaçırmayan, en son çıkan filmlere en önce giden, yemek keyfinden asla ödün vermeyen, küçük bir temizlikten sonra bile en az 3 saat dinlenen ve fönsüz dışarı adımını atmayan ama bir gün, dünyalarını değiştiren o büyük mutluluk ile birlikte dünyaları unutan tüm Unutkan Anneler’in Anneler Günü’nü büyük bir coşku ile kutladı.


Kendilerini çocuklarına adaya Unutkan Anneler’i unutmayan Sleepy, Anneler Günü için özel olarak hazırladığı ajandası ile de tüm annelerin kalbini çalmayı başardı. #unutkananneler hashtag’ini kullanarak Instagram ve Twitter sayfalarında paylaşımda bulunan ve Mayıs Ayı boyunca market.sleepy.com.tr adresinden alışveriş yapan herkese dağıtılacak bu ajanda ile tüm bir yıl mutluluk ve bol bol gülümsemeyle geçecek.

http://www.unutkananneler.com/

Sleepy, en sevdikleri pastanın son dilimini her zaman çocuklarına ayıran ve gerçek sevginin ne anlama geldiğini varlıklarıyla kanıtlayan Unutkan Anneler’e “İyi ki varsınız…” diyor ve kalpten bir teşekkür gönderiyor.




Bir boomads advertorial içeriğidir.
Dağınık Anne

Her şeye ilgisi olan uykusuz, vakitsiz, dağınık bir kadın, 2 yıldır da uykusuz bir bebeğin annesi.
Blog onun terapisi, yemek kitabı, sosyal ortamı, kütüphanesi, film-dizi arşivi, şiir defteri, deneme notları, hayattan kareleri... İmla takıntılı, detaycı, teknoloji ve bulmaca meraklısı, yorumları blogunun baş tacı, kırmızı delisi, Sherlock ve Iron Man hayranı... Seven, isteyen herkese blog yazmayı tavsiye eder. İlgi duyan herkesi de bekler!
Dağınık Anne: Yazıldığı gibi okunur... Okunduğu gibi anlaşılır...

BU YAZILAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

32 yorum:

  1. AHAHAHaa süpermiş ama ya!!! unutkan annelerimiz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldım! Bu videodaki anne aynı ben :D ağladım mı? Hayır :P

      Sil
    2. Dağınık!!! yapma bende ağlarım heee! neyim eksik...

      Sil
    3. Kıyamam Fenom o eksik kalsın yapma ;D

      Sil
  2. İyi ki varlar unutkan anneler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki varlar değil mi ;) Garip bir duygu annelik...

      Sil
  3. Bir keresinde çok hastalanmıştım. Öyle bir hastalıktı ki bu çarşı ortasında düşüp bayılarak soğuk soğuk terlemeye başlamıştım. Telefonumu cebimden çıkararak lütfen bir yakınımı arar mısınız? bile diyemeyecek durumdayım.

    Birileri telefonumu alarak yakınlarıma haber vermeye başladı daha sonra. Sonra ağabeyim ve annem gelerek beni acile götürdüler. Kan değerleri, nefes testi, ciğer filmleri derken baştan aşağı muayene oldum. Fakat hiç bir şey bulamamışlardı doktorlar.

    İki üç hafta kadar koşamadım, koşmaya çalıştığımda ise göğsüm ağrıyordu. Hatta yürürken bile göğsüm ağrıyor zorlanıyordum.

    Doktorun yazdığı ilaçları almak için eczaneye gitmiştik. Sigortamız olmadığı için biraz fazla tutmuştu ilaç parası. Ödeyemedik tabi. Sonra annem bir kuyumcuya girerek rahmetli babamdan kalan tek yüzüğünü sattı o ilaçları alabilmek için.

    Şimdi gözlerim doldu bunları yazarken.

    Annelerinizin kıymetini bilin. Eve gidince sarılın öpün yanaklarından. Yanınızda olduğu her saniye sevin sayın. - ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu nasıl bir hikayedir böyle...
      Okurken neler hissettiğimi doğru bir şekilde aktarmam çok zor!
      Anne Babalık bir hastalık kesinlikle, sağlıklı bir duygu değil, bunu hep söylüyorum. Evlatlar için yaşamak? Karşılıksız sevgi? Ona bir şey olduğunda canından can gitmesi! Ve bunları bile bile yine anne-baba olmak :) evet sağlıklı değil!
      Bunu ancak ileriki yaşlarda anlayabiliyoruz ne yazık ki..

      Çok duygulandım.
      Öncelikle geçmiş olsun.
      Babanızın mekanı da cennet olsun...
      Annenize söylenecek bir şey bile yok!
      Bunu unutmayıp her anın kıymetini bilmek lazım çok doğru :(
      Çok teşekkürler bu güzel yorum ve duygu dolu anı için...

      Sil
    2. Babanıza rahmet olsun.
      Canı ciğeri için hatırasını satan anneye selam olsun.
      Paranın da gözü kör olsun. Kahpe dünya :(
      Size sağlık diliyorum. Tekrar yaşamazsınız umarım.

      DAğınık, vallahi sağlıklı değil, billahi değil. Evlat büyüdükçe büyüyen bir zorluk ve güzellik annelik.

      Sil
    3. Haklısın De Kubad :( Garip bir seçim anne baba olmak.. Allah utandırmasın!

      Sil
  4. Unutkan anneler :)
    sevdim ki :)
    iyi ki varlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim Didemika :)
      İyi ki varlar!!
      teşekkürler :)

      Sil
  5. Her kimin fikri ise muhteşem olmuş. İzlerken gözlerim doldu. Çok zor iki çocuk büyüttüm. Küçük oğlumla mücadelem hala bitmedi. Zor iş annelik çok zor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldım Hüzün Sarısı :) ne güzel hazırlanmış değil mi? ve benim de gözlerimden yaş aktı, burnum sızladı, engel olamadım! Ben ki bir bebekte bunları yaşıyorsam zor büyütülmüş 2 çocuk??
      Ah o küçük oğlandan bir tane de bende var! Uyku sevmeyen iştahsız bir cinsten!
      Gerçekten zor ve dediğim gibi bir hastalık :( hiçbirimiz sağlıklı ve mantıklı değiliz bu konuda :)
      Teşekkür ederim yorum için :)

      Sil
  6. Komşummm sende gördükten sonra anne güncesinde gördüm çok hoşuma gitti :)) Üşengeç ben ileride de unutkan anne olurum :D sleepy beni o zaman da unutma diyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin Gözde kesin :)
      Kendini unutmak garanti zaten ;)
      Sleepy unutsa da biz unutmayız komşum :D

      Sil
  7. Reklamı izleyince, kendi anneliğimden utandım. Gebelik boyunca her akşam eşimle yürüyüşe çıkardık. Bizim bebe 3-5 günlük falandı. Bir gece uyuttuktan sonra, odada olduğunu unutup eşime; "hadi çıkalım" demişim. Sonra nasıl bir utanmadır, anlatamam. Şimdi gülüyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha :D Buzlu Kalem çok güldürdün beni :) Bir tanıdığımız da cafeye gitmişler, çocuğu bırakıp çıkmışlar, diyorlarmış ki 'ya bir şey unuttuk sanki montumuz fln mı kaldı' :D gerçek bu da :)
      İlk günler oluyor o alışma süreci insan kabullenemiyor çok normal cnm ;)
      bizimki uyumadığından hiç unutamadık hep hatırlattı ;P
      Teşekkürler bu güzel yorum için :)

      Sil
  8. Şimdi fönü unut diyosun... Hmmm... Ayyy bu işi bir daha düşüneyim Dağınık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf fön olsa iyi Blana :P seni çok zorlayacak hem de brikaç defa daha düşün :P :)

      Sil
  9. Anneler günün kutlu olsun canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de Deryacım :) Teşekkürler

      Sil
  10. Şimdiden anneler günün kutlu olsuun Dağınııık :)) Anneler iyi ki varsınız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Salıncak :)
      İyi ki varlar değil mi ;) Evlatlar da iyi ki varlar ;)

      Sil
  11. çok güzelmişşşş .özel günler biraz ranta döndüğünden çok sevmiyorum ama ilginçlikleri görmek hoş oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de Hatice hnm :) günlere kısılmayı, şartlanmayı sevmiyorum :)
      Güzel şeyler de yapıyorlar değil mi ;)
      Çok teşekkürler!

      Sil
  12. merak etme anne. hatırlayacaksın sonrasında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bendeki kalıcı hasar Syrakusa ;D

      Sil
  13. harika olmuş anneler günün kutlu olsun şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Belgin Binici :)
      Hepimizin ;)

      Sil
  14. Kızım dün okulda benim için resim yapmış ayrıca zarfın içerisine şekerler doldurup anneler günü hediyesi diye bana verdi bu aldığım ilk anneler günü hediyesi
    o kadar mutlu oldum ki anlatamam Rabbim dileyen isteyen herkese annelik gibi muhteşem bir duyguyu tatmayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Esmanur ne güzel :)))
      Demek küçük mucizen bir de hediye hazırlamış ha! Şeker de koymuş bak düşünceli :D haha
      Darısı başımıza :) daha anne'yi bile lütfederek söylüyor ;)
      Kutlu olsun günümüz! Allah eksikliklerini göstermesin!
      İsteyen herkese nasip etsin, istemeyene de vermesin...

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli! Olumlu olumsuz fark etmez, düşüncenizi paylaşır mısınız?
(Lütfen link bırakmayınız, link olan yorumları silmek zorunda kalıyorum. Anlayışınız için teşekkürler)

Blogger tarafından desteklenmektedir.