5 Temmuz 2016

BEKLER MİSİNİZ BENİ?

Bayram!
Coşkulu, sevgili, saygılı bir arada olunması gereken güzel günler...
Nerede o eski bayramlar klişesi değerini hiç kaybetmeyecek! Çünkü eskiden bayram birliktelik ve ziyaret demekti, şimdi ise tatil planları...
Bayramın keyfini hep çocuklar çıkarmıştır. Birlikte olmak hep onlara güzel... Malum evdeki hanımları beş dakika oturur vaziyette göremezsiniz :) 
Aslında bayram yazısı yazmayacaktım ama kelimeler dökülüyor :)
Ben diyecektim ki, biliyorsunuz bir süredir elimden geldiğince ziyaret etmeye, taslaklardan yazı yayımlamaya çalışsam da bir yoğunluktur gidiyor. 
Blog listesine bakayım desem bir gün öncesine bile gidemiyorum. 
Blogumdaki güzel yorumlarınıza bloglarınızda cevap vermeye çalışıyorum :) Süreyi çok iyi kullanıyorum o kesin :)
2 hafta süresince benim minnakla 7/24 birlikte olacağız. Merih hocamın dediği gibi benim için sadece o olacak. 
Çünkü minnakımla ilk kez sadece çekirdek aile olarak 2 hafta geçireceğiz. 
Bunun 5 günü de bir tatil ayarladık, orada internet sıkıntı olabilir emin değilim henüz. 
O yüzden buraları özleyeceğim...
Fırsat buldukça yayınlarınızı okuyorum, bazılarına yorum bırakabilsem de bazılarında ufaklık telefonu elimden alıyor :) 

Tahminimce -internet sıkıntım olmazsa- sosyal medyada ara ara fotoğraf paylaşabilirim. 

Birkaç taslak yayınım var belki onları yayımlarım güzel olur. 

Eğer planlarda bir aksilik olmazsa 2 hafta sonra bomba gibi bir dönüş planlıyorum :D Yine 'robot değilim', 'hayır robot değilim' diye diye dağ taş bayır çiçek resimlerini seçip yorum canavarı olmaya niyetliyim :) 

SAĞLIKLI, HUZURLU, keyifli, bol gülücüklü, her tarafta sevdikleriniz dolu, cepler harçlıklı, tencereler fokurdak, hep keyifle anacağınız, hiç bitmesin diyeceğiniz, telefonların susmadığı, kapıya yetişemediğiniz, postacıya 'yeter artık gelme' dediğiniz nice bayramlarınız olsun :D

Hepinizi özleyeceğim, beni özleyin ;)
Dağınık Anne

Her şeye ilgisi olan uykusuz, vakitsiz, dağınık bir kadın, 2 yıldır da uykusuz bir bebeğin annesi.
Blog onun terapisi, yemek kitabı, sosyal ortamı, kütüphanesi, film-dizi arşivi, şiir defteri, deneme notları, hayattan kareleri... İmla takıntılı, detaycı, teknoloji ve bulmaca meraklısı, yorumları blogunun baş tacı, kırmızı delisi, Sherlock ve Iron Man hayranı... Seven, isteyen herkese blog yazmayı tavsiye eder. İlgi duyan herkesi de bekler!
Dağınık Anne: Yazıldığı gibi okunur... Okunduğu gibi anlaşılır...

BU YAZILAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Blogger tarafından desteklenmektedir.