11 Nisan 2016

MİM MİRİ MİM: DOSTLUK

Sevgili RENKLİ VİTRİN blogunun sahibeleri beni böyle güzel bir mimle mimlemişler! Hatta yazılarımın keyfini de not düşerek sevimli bir mimleme yapmışlar :)

Bana da yanıtlamak düşer...

Kendileri de Mimlenmişler ancak mimlendikleri mimi almışlar kendilerine göre yeni bir mim oluşturmuşlar :D (al şu taka tukaları... gibi oldu değil mi) ve adına da "DOSTLUK MİMİ" demişler :)
Böyle bir isimde mimlenmek ayrı keyif... Durmayıp yorumlarda da "Bu sempatiklikle senin dostun çoktur zaten. O konuda zorlanmazsin :) " yazınca... Hemen bir gaza gelmeler, evet ben sempatiğim ben çok cici bir insanım tabi'ler derken geldi mim :D
DAĞINIK'IN BİR ZAMANLAR ÇEKEBİLDİĞİ FOTOĞRAFLARINDAN...
Bu mimi oluşturmak için dost seçmek zordu cidden! Dostluk zor bulunan ama bulduğunda da istesen de kaybedemeyeceğin bir kavram benim için! Dostlarım öyledir! Dost dediğin seni tanır, ne yapacağını ne yapmayacağını çok iyi bilir! Dostlara kızılır ama küsülmez!

Madem blogumuzda bir mim yazıyoruz, burada tanıştığım dostlarımdan seçmek istedim. Ne şanslıyım ki kime seçeceğime karar vermek zorladı beni! Ben de en eski dostumu seçmeye karar verdim: tabi ki ruh ikizim Fenom (Kore Fenomeni, Ehli Dünya)
Eminim ki seçerken zorlanmama sebep olan, yine her gün yazıştığım sevgili komşum Gözdeciğim de gelip kalple dolduracak burayı :D

1) Dostluğunuz nasıl başladı?
Yeni blog açtığımda blog keşif etkinliğiyle tanıştık ve ilk takipleştiğim bloglardan kendisi.. Sonrasında yorumlar aldı başını gitti sohbet havası kaynadı da kaynadı, ruh ikizliği tespit edildi ve şimdi hergün yazışmadan durmuyoruz :) 

2) Dostunla birlikte yaşadığın ve hiç unutamadığın bir anı söyle?
Yaşamak istediğim ve unutmak istemediğim anı tüm gün lak lak yapıp "onun yaptığı" hamur işlerini nefes almadan götürmek :D  

3) Dostunla kurduğunuz bir hayal var mı?
EVET!!!! Yazdıktan sonra görev dağılımını da yine blog üzerinden yaptığımız (şurada) "cafe"miz :) 

Kasada: Blana K
Çizim masasında: Organik
Organizatör: Gökçe
Mekan Tasarım: Menfi
Mutfak ve ortalarda: Ben, Fenom
Mutfak ve Kreş: De Kubad :D
Fark eder etmez her koşulda gelecek olan: Komşum Gözde :)

Kendisi Nişantaşı diye tutturunca umarım hayal olmakta kalmaz :D

4) Dostunla yaptığınız en çılgın şey nedir?
Dedikodu :D hehehe.. anca bu kadar çılgın olduk ne yapalım :D

5) Dostunla favori şarkınız nedir?
Yok henüz, ikimiz de pek "favori şarkı" seçecek tipler de değiliz sanırsam :)

6) Dostluk ilişkinizi bir ünlüye benzetseniz kim olurdu?
Buna onun sevdiği karakterle cevap vermek istiyorum: Koray Sargın :D haha :)

-------------

SORULAR BİTTİ!

Bir dostum var ve ben de bu bilgiyi paylaşmak istiyorum derseniz bekliyorum :)


DOSTLUKLARINIZ DAİM OLSUN :)
Dağınık Anne

Her şeye ilgisi olan uykusuz, vakitsiz, dağınık bir kadın, 2014'ten beri de uykusuz bir ufaklığın annesi.
Blog onun terapisi, yemek kitabı, kütüphanesi, hayattan kareleri... İmla takıntılı, detaycı, teknoloji ve bulmaca meraklısı, yorumları blogunun baş tacı, kırmızı delisi, Sherlock ve Iron Man hayranı bir sağlık çalışanı. Sağ ve sol beyni eşit çalışan canlı bir savaş alanı. Seven, isteyen herkese blog yazmayı tavsiye eder. İlgi duyan herkesi de bekler!
Dağınık Anne: Yazıldığı gibi okunur... Okunduğu gibi anlaşılır...

BU YAZILAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

62 yorum:

  1. Merhaba canım.Yarın İstanbul'a dönüyorum.Bir gün of olurum artık.Mimini görmüşken yorum yapayım, paylaşayım dedim.Mim kısa ama öz.Mimle ilgili bloğumda paylaşım, link, tüm bunları yardımsız yapamıyorum canım.Sevgilerimi bırakıyorum.Ece ablan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Abla çok ama çok teşekkür ederim! Paylaşımların çok mutlu etti beni :)

      Sil
  2. Canım dostlukların daimi olsun. Ve nice çok ve gerçek dostların olsun etrafında. :)
    Öptüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN Tokideki Ses AMİN! Hepimizin inşallah :)

      Sil
  3. Ahaha kulaklarım çınladı :)) çok güzel olmuş, sırıtarak okudum yani :)) Dostluğunuz daim olsun ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli Vitrin! bende yapacağım inş, ileri versiyonunu senaryo benzer de kurgu bakalım :))) Teşekkürler...

      Sil
    2. Ay sabırsızlıkla bekliyorumm ❤️❤️

      Sil
    3. Teşekkürler Renkli Vitrin ;) Amin! Fikir annesi olarak beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  4. Kasayı sağlama alayım da, yerimi kimseye vermeyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Titizsin yaa ee bi de mühendis, kasa sağlam :))

      Sil
    2. Blana kasayı akşam topladığın da bizi zengin edeceksin dimi :D şuan bir tek sen kurtatırsın 😁😁

      Sil
    3. Hiç merak etmeyin çok titiz hesap yaparım😍😃

      Sil
    4. ooo tamam Blana ben zaten sırtımı sana dayamıştım sen biliyorsun :)))

      Sil
    5. Haha :D Cafe ekibi gelmiş! Blana kasa senin! :) Güvenilir olduğun belli baksana çekilişe hile karıştıramadık :D

      Sil
    6. ahahahaha ya karıştırsak bile bize çıkmaz komşum hayat bizi teğet geçiyor :D

      Sil
    7. Bu da güzeldi komşum doğru söylüyorsun :D Hilede bile çıkaramayız :D

      Sil
  5. Pek keyifli oldu okumak, ellerine saglik. Ne güzel bir dostlugunuz varmis, hep sürsün insallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah Ayşecim, hep birlikte :)

      Sil
  6. Annnecimmmmmmm ama ama amaaaa 😿😿😿 Cafe deyince bende akan sular durur.
    Şaka bir yana dostluklarınız daim olsun. Ömür boyu güzellikler sizinle olsun . Sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin Tigris!cim ;)

      Sil
    2. Haha Tigris :D Ama sen kaçırmışsın bizim cafeyi nasıl atladın :) 2016 ile ilgili olan mimimde çıktı her şey :D
      Doğru sensiz cafe olur mu??? Hemen söyle ne istersin? Nerede olmak istersin :) Baş köşeye koyalım seni?

      Sil
  7. Dostlugunuz hep devam etsin canim :)

    YanıtlaSil
  8. Yaa abla ismimin geçmesine çok sevindim keşke açsaakk :) Çok teşekkür ederim çok güzel mim olmuş kocaman sevgiler bendenn ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha açacaz sermaye sıkıntısı var, iyi paylaşımlar yapalım hit olalım lütfeeenn :))) Başka türlü zor MEnfi ;)

      Sil
    2. Abla? Menfi? :D Bak hiç olmadı öyle abla mabla :P
      Geçmez mi ismin? Yazdık seni de, ekiptensin ;) Kaçış yok ;)

      Sil
  9. Ay maşallah sizeeee dostluğunuz bir ömür sürsün inşallah.. Beni de hatırlamışsın çok mutlu oldum kalpkalpkalp :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, maşallah Gökçe! teşekkürler ;)

      Sil
    2. Organizatör annemizi nasıl unuturum Gökçe :D Amin!
      kalpkalpkalp'e bayıldım :D

      Sil
  10. Allah nazardan saklasin dostlugunuzu. kolay bulunmuyor ayni frekansta arkadasliklar. ne mutlu size ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tütüütütüüüü senden mi geldi Felady! :)))

      Sil
    2. Kesinlikle Derya :) Ama sen bu ara bir kaçıştasın sanki bak azaldı yorumlar, eskiden daha uzun uzun yazardın sen :D fark etmedim sanma :P

      Sil
  11. ahahahhaha açılın kalp savar geldi Feno'mmm neredesin koş koş kalpleri sana sağa sola simslisinden atıyorum 💖💖💖💖 bunun çıptıks çıptıks atanından yok mu yahu ne biçim blog ne biçim sahibe 😂😂 feno bak buradan fişek gibi oku atıyorum 💘 bi hayal et bi ıma

    komşummmm yahu sen kafayı mı yidin hııı bak bakkk o kadar müşteriyle lak laak yapabilecek biri lazımsa biliyorsun ki ikimizin üzerine tanımam :)) mutfakta çok kötü değilim yahu sadece et pişiremem onun dışında tatlıları çatallayarak yapabilirim azcukta ben yiyeyim dimi :) bu arada kasayı sağlama almışız batmayız 👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burdayım ki!!! :)) kapıyorum kapıyorum, kolluyorum, hepsi benim :)))
      Ben öyle çıptıkslı hayal ediyorum, hatta fona da soon ki joon u koyalım onun gözlerde atsın hee ne dersin :))

      Ettim ettim sen dimeden hemide :)

      mutfağa sokmam seni komşum çatalcıları sevmem öyle :))

      Sil
    2. yaaa soon ki joon deme manyak mısın bütün kalpcikleri ona atarım ayy çok mu niyetimi belli ettim ne :D ahahahah :))

      yok ya ben menüden satın alınca çatallayacağım yoksa bende sevmem :P

      Sil
    3. Ya Gözde delisin sen ya çıptıks'ını sevsinler bir de oklu kalp atmış :D
      Seni oyalama konusunda görevlendirelim, sen lafa tuttukça biz çayları kahveleri ekleyelim masaya :D Sana da çatallamaya tatlılar börekler :)
      Ya da sana stand-up mı ayarlasak komşum :D

      Sil
    4. ahahahah çok pis lafa tutuyorum dimi komşum ya 😻düşünsene müşteri sabah gelse öğle altın günü ya da okeye 4'lü dönüyormuşuz 😂😂 blana da kasa da kolonya döker bol bol her yee 😂

      çıptıks diye atıyo benim kalplerim hani şahin arabaya müzik sistemi döşüyorlar kapaklar titriyo ya heeehh tamı da öyle ;))

      Sil
    5. Benzetmeye bak, bayıldım! :D Şahin arabada ses sistemi ha :D Ah komşum!
      Sen lafa tut, maksat kalabalık olsun gelenlere "yer yok rezervasyon yaptırın" deriz puanımız artar :D
      Şu Fenom'a söyle ayarlasın hemen :D

      Sil
    6. ayarlama işi bende taam :))

      Sil
  12. Dağınık!ım, ruh ikizim... seviyorum ki seni ben ama!!!! Çok mutlu oldum ilk okuduğumda daha taslaklarda okumuştum hihihihii hiç affetmem :)))
    Bu mimim ikimize de paslanmıştı, helal sana ki önceden yaptın, tü bana :)
    Açıkcası kendimi hiç düşünmemiştim ama fenomu görünce pek bi sevindirik oldum ki!!!
    Bu sefer ben mi ağlasam... salya sümük halllere bürünsem heee...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nişantaşı ya da boğazda :))

      Sil
    2. Hem kalp savar hem taslak savar bak yine okumuş hiçbir şey kaçmıyor :D
      Bu da tarihe geçsin senden önce yaptıysam çok gururlandım :D
      Mim listem var unutmayım diye :)
      Ağlama ağlama dur daha erken size...
      Gel he de, yapma o semtlere güç yetmez :)

      Sil
    3. Sen hangi semt diyorsun ki dağınık!

      Sil
    4. Bize yakın olsun yeter :D Öyle trafiğin bıcık bıcık olduğu bir yer de olmasın içim sıkılıyor benim artık :(

      Sil
    5. kimseciklerin olmadığı yere de kim gelecek ayol, zaten baht yok :)))

      Sil
    6. Kalabalık olmasa da işlek yerler var Fenom ;) İnsanlar sırf bizim için gelsin! Nezih, sakin, kafa dinlemeye....

      Sil
    7. Onun için bile bi kitlesinin olması lazım 😂😂😂

      Sil
    8. Kitlemizim olması lazım, ulaşımı rahat olmalı tabi

      Sil
    9. Bridge gibi mesela? :)

      Sil
    10. Bridge evet 😂😂😂

      Sil
  13. Adsız23:26

    Biz de size karşı bir dostluk kafesi mi olustursak. Kiskandim da:)))) şaka bi yana dostluğunuz arttıkça artsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun, iyi niyetli sonuçta Nilgün Aydın! Teşekkürler ;)

      Sil
    2. Haha Nilgün Aydın :D Gelin gelin siz de gelin hep beraberiz burada :) Bizi de alın! :)

      Sil
  14. valla bi kafeniz olsa ne güzel olur dağınık. çıkmam ki ben ordan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni zorla içeri kapatırız istesen de çıkarmayız Poşet ;) Bak sana her gelişte bir çekiliş yaparız :D

      Sil
  15. Ya o fotoğraf varsa o fotoğraf benim korkulu rüyam :( çocukşuğumda yılda 4-5 kez sokma durumu yaşardım şimdilerde de çok korkarım hatta görünce çığlığı basarım :) adı ve resmini duyunca görünce kaşıntı alır beni oyuncak halleri hariç tabi onları da severim çünkü ne tezat bir durum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayattan karelerimiz çok üzüldüm, geçmiş ama yine de geçmiş olsun :(
      O fotoğraf da benim en sevdiğim fotoğraflarımdan, çekebilince çok sevinmiştim :D
      Kötü bir anı bırakmış sende! Neyse ki oyuncaklara karşı yokmuş sevindim :)

      Sil
  16. Bin Cefalar Etsen Almam Üstüme,
    Gayet Şirin Geldi Dillerin Dostum Oy
    💖💖

    Ne keyifli bir yazı olmuş, dostluğunuz hep sürsün inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dossstummm dooooostummm! Dooostttuummm gelsene bizeee :D
      Ne güzel oldu bu güzelim türküyü de söylemiş oldum De Kubad :)

      Amin, hepimizin inşallah! sana da ditijal kalp göndereyim buradan: <3 <3 <3 :)

      Sil
    2. Teşekkürler de kubad! inş ;)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli! Olumlu olumsuz fark etmez, düşüncenizi paylaşır mısınız?
(Lütfen link bırakmayınız, link olan yorumları silmek zorunda kalıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim)

Blogger tarafından desteklenmektedir.