31 Ekim 2015

DOSTLARI OLMALI İNSANIN...

DOSTUM DOSTSUN DOST
Dostları olmalı insanın,
En önemli şeylerini feda edebileceğini bildiğin!!!
Bir gülümseme, bir kelimeyle bile mutlu edebilecekken :)))
Biri en kıymetli şeyini: zamanını, uykusunu feda edip gelip bebek bakar :)
Biri taaa nerelerden gelip 'haşlamalıkmış ama olsun' diye köz kestane getirir ve döner (deli) :))) 
Birileri hergün üşenmez yemek listesi atar, taşır, çay getirir :))) 
Birileri bir 'gık'ına bakar teselliye koşar...
Birileri gelir seni çekip çevirir toparlar! Evinde tabak çanağın yerini senden ii bilir!
Birileri çook uzaktır ama tel kadar yakınında her şeyini bilir, bütün moralini düzeltir, kardeşliğe taliptir...
Birileri bu uzaklık ve teli bırakıp görüşmek ister de bizden fırsat bulamaz...
Birileri gayet içten 'getir bize bırak git' der de o yorgunluk umru olmaz!
Birileriyle öyle rahatsınızdır ki, 'ev evlikten çıkmıştır' da umrunuzda değildir. 
Birileriyle öyle uğraşır öyle geyik yaparsınız ki birilerini yumruklayıp karakolluk olmak zorunda kalmazsınız :)
Hangi birini sayayım, hangi birinizi anlatayım!!! Bunları yazarken bile çoğunu atladım!
Vakti ve şansı olsa her şeyi yapabilecek dostlarım da çok benim!

Hepimiz içimdesiniz!
Hepiniz kıymetlisiniz!
Bu dostluğu en derinlerde yaşayan dostlarım!!!
İyi ki varsınız!!! 

Dağınık Anne

Her şeye ilgisi olan uykusuz, vakitsiz, dağınık bir kadın, 2014'ten beri de uykusuz bir ufaklığın annesi.
Blog onun terapisi, yemek kitabı, kütüphanesi, hayattan kareleri... İmla takıntılı, detaycı, teknoloji ve bulmaca meraklısı, yorumları blogunun baş tacı, kırmızı delisi, Sherlock ve Iron Man hayranı bir sağlık çalışanı. Sağ ve sol beyni eşit çalışan canlı bir savaş alanı. Seven, isteyen herkese blog yazmayı tavsiye eder. İlgi duyan herkesi de bekler!
Dağınık Anne: Yazıldığı gibi okunur... Okunduğu gibi anlaşılır...

BU YAZILAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

3 yorum:

  1. Bu nasıl güzel bir dostlukmuş dağınığım valla ben nasıl kaçırmışım bu yazıyı gerçi 2015 te yazmışsın ama olsun ben kurcalıyorum bazen eski yazılarıda bunu atlamışım demek oysa en değerliymiş :) yemin ederim burnumun direği sızlayarak okudum. Azıcıkta kıskanıp çokça gıpta ederek :'). Ne çok şanslısın böyle dostlara sahip olduğun için. Ben böyle dostlukların artık sadece dizilerde ve filmlerde kaldığını düşünürken üstelik :) Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel dostluklar Zehracım :) Allah eksikliklerini göstermesin hiçbirizinin!
      Sizinle de başladık böyle güzel dostluklara! Bunu blogumu ilk açtığım zamanlar yazmıştım, çoğunuzu tanımadan :)
      Hiç de filmlerde değil! Dostlar hep varlar... Sadece kimisi dostluğunu kanıtlarken kimileri çıkıp gidiyor hayatımızdan.. Dostlar hep baki hep baki :)
      Beraber nice dostluklara, iyi ki varsınız hepiniz ;)

      Sil
  2. Bu nasıl güzel bir dostlukmuş dağınığım valla ben nasıl kaçırmışım bu yazıyı gerçi 2015 te yazmışsın ama olsun ben kurcalıyorum bazen eski yazılarıda bunu atlamışım demek oysa en değerliymiş :) yemin ederim burnumun direği sızlayarak okudum. Azıcıkta kıskanıp çokça gıpta ederek :'). Ne çok şanslısın böyle dostlara sahip olduğun için. Ben böyle dostlukların artık sadece dizilerde ve filmlerde kaldığını düşünürken üstelik :) Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli! Olumlu olumsuz fark etmez, düşüncenizi paylaşır mısınız?
(Lütfen link bırakmayınız, link olan yorumları silmek zorunda kalıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim)

Blogger tarafından desteklenmektedir.