22 Ocak 2018

KİTAP YORUMU: ONLAR (ADAM BLAKE, CAN)


İsmini ve kapağını görüp, arka yüzünü okuyup oldukça ilgimi çektiği için aldığım, aldıktan yıllar sonra okuyabildiğim ama beğendiğim bir kitap oldu "ONLAR". 

Çok bilinen bir kitap olmadığı için özellikle yazıp tavsiye etmek istiyorum. Kitap arayışında olanlar için bir nimet. 
Öncelikle klasik bilgilerini aktaralım. 
"Sır" yalnızca onlara verildi.

Ademoğlu asla bilmeyecek...
ARKA KAPAK YAZISI:




Kitap son sayfasına kadar sizi kendine bağlıyor ve okutuyor. Son sayfasına kadar da merak duygunuzu ayakta tutuyor. Sonunda oldukça şaşırdığımı itiraf etmeliyim; beklemiyordum. 

Bölümler üç farklı açıdan dönerken sonlara doğru birleşiyor. Ama bu farklı açılar sizi rahatsız etmiyor aksine merak uyandırıyor çünkü olaylar ortak. Sonlara doğru muhteşem bir yumuşaklıkla bu insanlar birbirine bağlanıyor:

 İşine sonuna kadar bağlı olan başarılı bir kadın dedektif,

❓ Karısı ve çocukları birden ortadan kaybolan ve kaybolmalarının üzerinden 13 yıl geçmesine rağmen onları aramaktan asla vazgeçmeyen bir adam,

❓ Kendilerine büyük bir "sır" verilen ve kim olduklarını bilmediğimiz bir grup...

Sırf bu başlıklar bile beni kitaba çekmeye yetmişti. Şu an siz de merak ediyorsanız okumuş birinden tavsiyedir: OKUYUN :)

Ben her sayfasından keyif aldım. Başarılı bir kitap, başarılı bir anlatım. 


Hem de ilginç bir bilgi var kitapla ilgili: 
Yazarın gerçek ismi Adam Blake değil, takma isim kullanıyor ve X-men ve Fantastik Four gibi kült çizgi romanların baş yazarı!!!

Kitap hala sizi çekmedi mi :) 


Pek gün yüzüne çıkmamış bir kitabı sizlere tanıtmak benden, keyifle ve merakla okumak sizden.

Kitap kokunuz bol olsun!


Şimdiye kadar paylaşabildiğim diğer kitap yorumları:
Psikiyatrist-Wulf Dorn
Dağınık Anne

Her şeye ilgisi olan uykusuz, vakitsiz, dağınık bir kadın, 2014'ten beri de uykusuz bir ufaklığın annesi.
Blog onun terapisi, yemek kitabı, kütüphanesi, hayattan kareleri... İmla takıntılı, detaycı, teknoloji ve bulmaca meraklısı, yorumları blogunun baş tacı, kırmızı delisi, Sherlock ve Iron Man hayranı bir sağlık çalışanı. Sağ ve sol beyni eşit çalışan canlı bir savaş alanı. Seven, isteyen herkese blog yazmayı tavsiye eder. İlgi duyan herkesi de bekler!
Dağınık Anne: Yazıldığı gibi okunur... Okunduğu gibi anlaşılır...

BU YAZILAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

22 yorum:

  1. ilk defa görüyorum bu kitabı dağınık, bazen araştırmadan aldığımız kitaplar çok güzel bi keşfe kapı açabiliyor bu duyguyu biliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitap nasıl gizli kaldı hayret diyorum Poşetcim :)

      Sil
  2. İlginçmiş, merak ettim :)

    YanıtlaSil
  3. Simdiden merak ettim bile 👍✏ yazıyorum listeye 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polisiye, sürükleyici, gizemli seversen benim gibi hiç durmayasın sen de ;)))

      Sil
  4. Listeme aldım Dağınığım.
    Sen tavsiye ettiğine göre alırım ben listeme.
    İYi okumalar herkese...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merih Öğretmenim gelmiş, tarzınsa hiç kaçırma derim öğretmenim! Bu tam benlik! Ben böyle gizemli, merak uyandıran ve sürükleyici kitaplara bayılıyorum :))) Sadece son kısımda bir iki takıldığım yer oldu o kadar. Onun dışında yüksek not aldı benden! :)
      Bizden de sevgi ve saygılar ❤️

      Sil
  5. Merhabalar cnm:) kitap önerisi için tskrlr:) alıncaklr listesine ekliyorum :) ve yeni postumada bekliyorum:)

    https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Onlar kitabının arka kapağını okudum. Merak uyandıran birçok olay var kitapta.
    Yıllarca bekletmen talihsizlik olmuş bence. :)
    Sevgiler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o merakla aldım Zülalcim :) Ah ne kitaplar bekledi o migren yüzünden ;.( Daha da neler bekliyor bir bilsen! Böyle merak uyandıranlar yanında genel kültürüm de düşüyor gitgide. Yavaş yavaş toparlamaya çalışıyorum :)
      Benden de sevgiler kocaman ❤️

      Sil
  7. Kitap yorumunuzu çok beğendim ve kitabı listeme aldımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Umarım beğenirsiniz :)
      Ben de takibe aldım sizi ;)

      Sil
  8. Dağınığımm özledim, merak ettim geldim nerelerdesin? Öpüyorum çok seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok özledim ve çok mutlu oldum mesajına :) Kayboldum değil mi Aytülcüm? Ama yıkılmadım elbet döncem :) Çok teşekkür ederim ve çok öpüyorum ben de seni :*

      Sil
  9. Kitap yorumu gördüğüm zaman dayanamam hemen listeye alırım eğer ben de yoksa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitap gerçekten çok sürükleyici ve güzel! Buna rağmen duyulmamış, tavsiye ederim Hayeldamlası :) Yorum için teşekkür ederim ;)

      Sil
  10. Film, kitap, dizi bloglarını, uzun uzun yazılmış yazıları seviyorum... :)
    Hem yazmayı hem okumayı... :)
    Ben de beklerim bloguma, sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Bu tarz keşifleri ben de çok seviyorum. Popüler, PR ı iyi yapılan kitaplar zaten hep göz önünde. Bu tip kıyıda köşede kalmış, çok duyulmamış kitapları bulmak önemli olan. Yazıyorum kenara canım. bugün sipariş verdim görseydim sepete atardım inşaallah bir dahaki siparişe. Bu arada kitabın adı Onlar bana hemen Candan Erçetinin sevdiğim bir parçasının dizelerini hatırlattı; Onlar yanlış biliyor kimsenin suçu değil bu, onun suçu değil bu, bu benim suçum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu harika ve ilgili yorumun için çok çok teşekkürler ❤️❤️❤️ Mutlu ettin beni ❤️
      Aynen kenardaki kitaplardan ne cevherler çıkıyor! Hem de iyi bir yazarmış ama fazla bilinmiyor! Bu tarz seviyorsan tavsiye ederim!
      Candan Erçetin de olur tabii 😄 evet ‘Onlar’ yanlış biliyor... Haha!

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli! Olumlu olumsuz fark etmez, düşüncenizi paylaşır mısınız?
(Lütfen link bırakmayınız, link olan yorumları silmek zorunda kalıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim)

Blogger tarafından desteklenmektedir.