| BİR YER VAR, BİLİYORUM... |
Bu Mim'i çok okudunuz biliyorum. Geciktim onu da biliyorum :)
İlk River'da görmüştüm ve "yapılabilir güzel" demiştim. Tabi Riv'in zihninden bahsediyorsak yayın dopdoluydu :) (Riv senin adresini ezberden yazan sayılı insanlardanım bence, onu fark ettim :))
Sonra Fenom mimledi beni... Artık olmazsa olmazdı bu Mim'i yapmak.
Geç de olsa yazmak istedim..
Buyurun benim gözümden "Hayal" Mimi :)