31 Ekim 2015

Aktivite merkezi: Gymboree izlenimleri...

Gymboree Çekmeköy'ün deneme dersine gittik sabah.
Benim uyumayan oğlum
10'a kadar yatınca geç kaldık tabi ki :) 10:30'da anca girebildik, son hareketli kısma yetiştik...
'Play&Learn' dersleri bunlar. 
Belli aylara göre gruplandırmışlar minikleri. 
Bizimki 16,5 olduğundan 17-22'ye dahil oldu. Bir önceki 10-16 ay. 

Geldiğimizde kocaman yumuşak bir silindirin etrafında minikler pat pat vurup duruyorlardı :))))
Buram buram 'anne' kokuyor aslında...
Her ne kadar ses ve curcuna bana ters olsa da onlar için sakıncası yok gibi görünüyor! Yanında bir büyük muhakkak olması gerektiğinden, ne diyoruz: ASV :)))


Kendi akranı çocukların etrafında olması bence çok güzel. Çocuğun zihnen yorulması için yine kendisi gibi enerji yüklemeli çocukları izlemesi çok önemli, biz yetemiyoruz bir noktadan sonra. 

Genel olarak oldukça keyifli bir sınıf. 45 dakika sürüyor. Haftada 1 ders yapılıyor. 
En az 12 haftalık kayıt oluyorsunuz. 
Olalım dedik! Uykusuz bir bebek için tavsiyelerin çoğunda 'yorulması' var çünkü ;))) Hatta dostlarım buna zorladı diyebiliriz, kendilerine tekrar teşekkür ediyoruz :)

Çekmeköy'de fazla bir alternatif yok sanırım, benim de araştırmaya zamanım ve gücüm olmadı. Olsaydı deneme dersinden sonra yine kayıt yaptırır mıydım?? Sanırım yaptırmazdım... Kindyroo'yu tercih edebilirdim.

Sonraki tecrübelerimizi de paylaşırım.

Beni en çok rahatsız eden nokta şu oldu aslında:
Üye olurken bir kart veriyorlar ve 40 tl ücret istediler!!?? 
Gayet mantıklı bir soru sordum 'elektronik bir kart mı???' 
Cevap; 'hayır'
'Peki neden pahalı???'
Mantıklı bir cevap alamadım tabi. Bildiğiniz üye kartı, ilave bir özelliği yok, elektronik değil, gümüş kaplama değil, çipli değil???!! Üye formunda yazıyormuş bağış olarak alınıyormuş. Zorla bağış????? Bu konuya takıldım. Gerçekten bir maliyeti olsa anlayacağım! Ama zaten üye olduğunuz bir yere, üye olduğunuza dair almanız gereken kart için 40 tl ücret ödemek oldukça garip!!!!
Gymboree'yi bu konuda kınadım, yakıştıramadım. Madem öyle üyelik bedeline eklesinler sessiz sakin kabul edelim... 

Dağınık Anne

Her şeye ilgisi olan uykusuz, vakitsiz, dağınık bir kadın, 2014'ten beri de uykusuz bir ufaklığın annesi.
Blog onun terapisi, yemek kitabı, kütüphanesi, hayattan kareleri... İmla takıntılı, detaycı, teknoloji ve bulmaca meraklısı, yorumları blogunun baş tacı, kırmızı delisi, Sherlock ve Iron Man hayranı bir sağlık çalışanı. Sağ ve sol beyni eşit çalışan canlı bir savaş alanı. Seven, isteyen herkese blog yazmayı tavsiye eder. İlgi duyan herkesi de bekler!
Dağınık Anne: Yazıldığı gibi okunur... Okunduğu gibi anlaşılır...

BU YAZILAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

3 yorum:

  1. Adsız09:34

    Neden kindyroo yu gymboree ye tercih ederdiniz? Maliyet olarak mı uygulama ve ilgli bakımından mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinin odaklandığı noktalar farklı oluyor. Gymboree'de yapılan aktiviteler benim ve oğlumun çok ilgisini çekmedi. Her hafta aynı şeyler yapılıyor. Çocuktan çocuğa değişiyor aslında kimisi bayılıyormuş! Ama benim junior sosise vurmaktan ve paraşütün altına girip çıkmaktan keyif alamadı :)

      Kaydı dondurduk, bir sonraki gruba başlayacak bu ayın ortalarında. Umarım o gruptan daha çok memnun kalırız :)

      Kindyroo veya muzipo daha hareket odaklıymış diye duydum ve okudum? Ben araştırmadan yazdırmıştım.

      Sil
  2. Yorum için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli! Olumlu olumsuz fark etmez, düşüncenizi paylaşır mısınız?
(Lütfen link bırakmayınız, link olan yorumları silmek zorunda kalıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim)

Blogger tarafından desteklenmektedir.