8 Ekim 2015

SEN Mİ KİLİTSİN İSTANBUL? YOKSA BEN Mİ???



Eskiden bazı saatler rahatlardı trafik... Biraz erken veya geç çıkıldığında rahat giderdiniz... Şimdi öyle bir saat yok! Artık öyle bir yol da kalmadı!
Normalde plakayı deşifre etmezdim, fakat bu 34 ES 6930 uyanığı arka soldan gelip önüme geçti!! Tek uyanık o olduğu için??! Deşifre etmeden geçemedim!!!


İşe giderken sanırım 10 yol değiştirmişimdir! Bu son alternatiften çok ümitliydim ta ki bu aya kadar! 
Kestirme ara yol da mı kitlenir arkadaş??
Hale bak oturmuş blog yazabiliyorum!!!
İlle emekli olup güneye gitme klişesi mi yapıp bayalım seni ne istiyorsun İstanbul!????
Ne istediğin belli aslında 'bi rahat bırakın beni' dediğini duyar gibiyim! 
Duydunuz mu millet?? Özellikle önümdeki araçlar? Bi rahat bırakın İstanbul'u da biz de bebeğimizle erken ayrılmadan gidelim rahat rahat işimize gücümüZe :)

Tamam, çözdüm trafiği rahat olun! 


Çözememişim😖 yine durduk!..

Dağınık Anne

Her şeye ilgisi olan uykusuz, vakitsiz, dağınık bir kadın, 2014'ten beri de uykusuz bir ufaklığın annesi.
Blog onun terapisi, yemek kitabı, kütüphanesi, hayattan kareleri... İmla takıntılı, detaycı, teknoloji ve bulmaca meraklısı, yorumları blogunun baş tacı, kırmızı delisi, Sherlock ve Iron Man hayranı bir sağlık çalışanı. Sağ ve sol beyni eşit çalışan canlı bir savaş alanı. Seven, isteyen herkese blog yazmayı tavsiye eder. İlgi duyan herkesi de bekler!
Dağınık Anne: Yazıldığı gibi okunur... Okunduğu gibi anlaşılır...

BU YAZILAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

8 yorum:

  1. babamın bir sözü vardır. geçen yıl istanbul'dayken demişti "ehliyet alırsan en rahat burada kullanırsın. gıdım. gıdım ilerliyor araçlar. endişe etme" diye. birkaç gün sonrada fırsat bulursam istanbul'a gitme düşüncesi vardı yeniden. sizin şu yazınızı okuduğum vakit "amanın yeniden trafik! keşke star treki yaşama imkanımız olsaydı da, scotty anında istediğimiz yere ışınlardı" diye içimden geçirmedim değil. umarım pide kuyruğu misali trafik kuyruğuna bir daha rast gelmezsiniz diyeceğim ama, epey absürt olacak diye diyemiyorum. nitekim, trafik kuyruğuna anca bir jetgiller dönemini yaşamaya başladığımız vakit son bulacak izlenimi var içimde.

    YanıtlaSil
  2. O ışınlanma benim hayalim!!! Trafik olsun olmasın yolculuğu hiç sevemedim :)))
    Hala ışınlanamıyoruz! Hep doğal seleksiyon yüzünden ;)
    Şu ara çok çekip gidesim var zaten... :S

    Jetgiller de çözüm olmaz bize: havada da sıkışırız biz kesin!! ;)))) ışınlanma şart! Ona odaklanalım... Gerisi yalan...

    YanıtlaSil
  3. Hangi ülkeye gidersen git, hangi şehre gidersen git, İstanbul bir başka! Böyle ihtişamlı İstanbul'un geldiği nokta da bu, ne acı, artık yaşaması külfet, kalabalık, olaylı :(
    Ama dediğin gibi ne yapsın, doldu taştı, O da kaldıramıyor artık, ne zaman rahatlayacak bu İstanbul daha yapılacak bir tomar yaşam merkezleri varken!

    YanıtlaSil
  4. Çok zor Fenomen ya..
    Bence İstanbul'a vize şart :) Asya ve Avrupa taraflarını da ayrı şehirler yapmak lazım :))
    Bilmiyorum çözüm olur mu ama yazık oluyor güzelim tarihe ;(((

    YanıtlaSil
  5. Komşum bak yaa ne güzel deşifre etmişsin sen öle :D
    Çok seviyorum İstanbul'u çok ama gel görki o trafik kanser eder insanı ben yolun karşısına geçene kadar araçlardan 10 dakika geçiyor :(
    Bu arada 'sen robot musun kısmı' aştı artık üste yazan rakamı gir diyo bu bize ne diyo acaba :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah komşum bende de çıktı o :D Ne yapacağını şaşırdı bizim gibi yorumbazlardan :D Artık anla işte robot değilim kanlı canlıyım niye böyle yapıyorsun :D

      İstanbul çok zor gerçekten.. Hayatın zorlaştıkça daha da çekilmez hale geliyor ;( Bir iş teklifi alsam hemen kaçacağım bak aklında olsun :D

      Sil
    2. Bende tabiat insanıyım bazen diyorum ben çok yanlış yerdeyim beni bıraksalar doğaya tamam çadır kursam filan mis gibi ama tabi bunlar biraz uçuk kaçık hayaller dimi :))

      İstanbul'u sevme nedenim deniz yoksa ve ben bir yerde kendimi sıkışmış hissedersem nefes alamadığımı hissediyorum :( O açıdan İstanbul'u seviyorum gez gez bitmiyor :)

      Sil
    3. Belli mi olur komşum olur olur :) yine denizli bol gezmeli bir şehir buluruz belki :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli! Olumlu olumsuz fark etmez, düşüncenizi paylaşır mısınız?
(Lütfen link bırakmayınız, link olan yorumları silmek zorunda kalıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim)

Blogger tarafından desteklenmektedir.