13 Ekim 2015

NİSPETEN DAHA DÜZENLİ ANNE: "DERLİTOPLU ANNE" DE BLOGUMDA :) ARADA YAZILARINA RASTLARSANIZ ŞAŞIRMAYIN :)

Merhabalar,

Ben biraz daha kendini toplamış anne!
İlk blogum ve ilk yazım neler yazacağımı ya da neden yazdığımı bilmeden işte karşınızdayım ama en azından ben "dağınık anne" kadar yemek tarifi yapmayacağımı (ki bilmiyorum o nedenle) ve bebeklerle ilgili yazmayacağımı biliyorum.
Evet bende bir anneyim kızım nihayet 5 yaşını bitirdi ve biz artık nispeten daha sakin bir hayata döndük. Uyuyoruz geceleri dağınık anneye inat :)
Ama benim sorunlarım annelik sorunları geçen 5 yılın ruhumda bıraktığı yorgunluk ve bedenimde bıraktığı korkunç kas ağrıları. O nedenle ben İstanbul'da yaşamak istemiyorum buralardan gitmek bahçesi olan genelde sıcak bir Ege bölgesine yerleşmek istiyorum. ama her çalışan anne gibi kuyruklarımdan kurtulmam ya da en azından aile bireylerimi ayarlamam lazım. O ise ayrı dert annemler sırf bana yardımcı olmaya çalıştığını düşünerek (ama sadece ayak bağı ve zulüm olarak kaldığı) yan binama taşındıktan sonra ben buraları terk ediyorum demek? İşte sorun burada başlıyor.
Ailelerimizin hala bizim için bir şeyler yaparak yardımcı olduğunu sanması ve bence bunun sadece bizi yorduğunu farketmemeleri ne üzücü değil mi? Bir şey dediğinde nankörlükle suçlanmam da cabası :)
Neyse ilk yazıdan sizi bu kadar sıkmayacağım. Ruh durumum sıkıntılı olduğu için yazıyı burada noktalıyorum.
Daha iyi günlerde daha neşeli yazılarla geri döneceğim.
Unknown

Her şeye ilgisi olan uykusuz, vakitsiz, dağınık bir kadın, 2014'ten beri de uykusuz bir ufaklığın annesi.
Blog onun terapisi, yemek kitabı, kütüphanesi, hayattan kareleri... İmla takıntılı, detaycı, teknoloji ve bulmaca meraklısı, yorumları blogunun baş tacı, kırmızı delisi, Sherlock ve Iron Man hayranı bir sağlık çalışanı. Sağ ve sol beyni eşit çalışan canlı bir savaş alanı. Seven, isteyen herkese blog yazmayı tavsiye eder. İlgi duyan herkesi de bekler!
Dağınık Anne: Yazıldığı gibi okunur... Okunduğu gibi anlaşılır...

BU YAZILAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli! Olumlu olumsuz fark etmez, düşüncenizi paylaşır mısınız?
(Lütfen link bırakmayınız, link olan yorumları silmek zorunda kalıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim)

Blogger tarafından desteklenmektedir.